03 06 24 318 Olympic boreas WEB 8812 3 16 9

"Olympic Boreas" CSOV nominert til årets skip 2024

Konstruksjonsstøttefartøyet (CSOV) "Olympic Boreas" med planlagt levering frå Ulstein Verft i 2024, er nominert til prisen "Årets skip 2024" av juryen i Skipsrevyen. 

Du kan no stemme på din favoritt nedst på denne nettsida.

Skipet har vorte utvikla i nært samarbeid mellom kunden Olympic og Ulstein Design & Solutions AS. Det er basert på det nye TWIN X-STERN-designet – som enklast kan forklarast som  "firehjulsdrift" på sjøen. Designet skil seg ut med ein "dobbel akter-konfigurasjon", med hovudpropellar i begge endar. Dette gjer det enklare å manøvrere fartøyet, det går roleg i sjøen, noko som igjen gjev betre drivstoffeffektivitet. Kraftsystemet er levert og utvikla av Ulstein Power & Control. I denne løysinga vert eit stort batterisystem og generatorar for variabelt turtal kombinerte slik at kraftproduksjonen, saman med framdriftssystem og kraftfordelinga, blir optimal.

03 06 24 318 Olympic boreas WEB 8859 16 9

Tre fartøy er nominert til prisen «Ship of the Year», som delast ut under SMM i Hamburg i september. Ifølge Skipsrevyen er årets nominerte «Reach Remote 1», «Tyra» og «Olympic Boreas».

Prisen har vert delt ut sidan 1997 og skal, ifølge Skipsrevyen, heidre skipsbyggarar, designarar og reiarlag som bidreg til å oppretthalde Noregs leiande posisjon internasjonalt innan skipsbygging og design. For å bli nominert til prisen må skipet vere bygd eller ferdigstilt ved et norsk verft, og det må være levert eller planlagt levert i løpet av 2024.

Siste nytt

Yno 317 Nexans Electra in dock hall partly painted ULS 03508 DJI 20250919133134 0044 D
Artikkel

Bak kulissane: Slik vert kabelleggingsskipet Nexans Electra bygd

Skipsbyggingsprosjektet Nexans Electra nærmar seg sluttfasen i dokka før det omfattande arbeidet held fram ved kai fram mot prøvetur våren 2026. Korleis organiserer ein arbeidet for hundrevis av arbeidarar, underselskap og leverandørar i mange månader for å få prosjektet ferdig på tid og på budsjett? Bli med på reisa saman med prosjektleiar Runar Toftesund ved Ulstein Verft.

Blue Ctrl personnel testing one of the operation stations
Oppdatering

Ny dagleg leiar i Blue Ctrl

Det Ålesund-baserte selskapet Blue Ctrl gjer strategiske endringar i leiinga for å styrke selskapet sin vidare vekst og posisjon i den maritime teknologinæringa. Den 1. november startar Marielle Furnes Mannseth som dagleg leiar i selskapet. 

Greg Mortimer's X-BOW cutting the seas, photo: Scott Portelli/Aurora Expeditions.
Artikkel

Aurora Expeditions: Set ein ny standard for ekspedisjonscruse med X-BOW-design

Aurora Expeditions tok i bruk sitt tredje ekspedisjonscruiseskip med X-BOW – Douglas Mawson – i september 2025. – Mange av gjestene våre har reist med andre ekspedisjonsskip før og merkar straks forskjellen. Anten det er betre søvn, mindre vibrasjonar når dei lyttar til foredrag, eller meir tid i områda ein besøker – designet forbetrar opplevinga, seier Katie Malone, marknadsdirektør i Aurora Expeditions når ho skal forklare X-BOW.