JSD6000 sea trial

JSD 6000 har gjennomført prøvetur

JSD6000, eit tungløfts-rørleggingsfartøy designa av Ulstein og bygd ved ZPMC-verftet i Kina, har gjennomført prøveturen og har no returnert til ZPMC Changxing-basen.

Publisert
05 desember 2023
Del

Prøveturen omfatta testinga av det maritime utstyret. Neste år vil det bli gjennomført ein prøetur for å teste kabelleggingsutstyret.

Tidlegare i år inngjekk JSD 6000 ein langsiktig kontrakt med Saipem, og arbeidet er venta å starte opp i 2024. 

JSD 6000 er eit tilpassa ULSTEIN SOC5000-design. Designet har ei roterande hovudkran frå NOV med ein løftekapasitet på 5000 tonn. Men det som verkeleg gjer dette fartøyet unikt, er kombinasjonen av eit 600 tonns S-leggingssystem frå Remacut via ei sentral linje under hovuddekket, og eit IHC EB 2 000 tonns J-leggingssystem via ein moonpool. Denne dobbeltdekk-konfigurasjonen, som er eit kjenneteikn i Ulstein Design & Solutions BV sine design, tillèt eit stort, uhindra dekksområde og rørfabrikasjon under dekk.

 

JSD6000 sea trial

Ta kontakt

Edwin van Leeuwen Ulstein 19 comp bw

Edwin van Leeuwen

Beskrivelse
Managing Director
Tilknytning
Ulstein Design & Solutions B.V.

Siste nytt

Yno 317 Nexans Electra in dock hall partly painted ULS 03508 DJI 20250919133134 0044 D
Artikkel

Bak kulissane: Slik vert kabelleggingsskipet Nexans Electra bygd

Skipsbyggingsprosjektet Nexans Electra nærmar seg sluttfasen i dokka før det omfattande arbeidet held fram ved kai fram mot prøvetur våren 2026. Korleis organiserer ein arbeidet for hundrevis av arbeidarar, underselskap og leverandørar i mange månader for å få prosjektet ferdig på tid og på budsjett? Bli med på reisa saman med prosjektleiar Runar Toftesund ved Ulstein Verft.

Blue Ctrl personnel testing one of the operation stations
Oppdatering

Ny dagleg leiar i Blue Ctrl

Det Ålesund-baserte selskapet Blue Ctrl gjer strategiske endringar i leiinga for å styrke selskapet sin vidare vekst og posisjon i den maritime teknologinæringa. Den 1. november startar Marielle Furnes Mannseth som dagleg leiar i selskapet. 

Greg Mortimer's X-BOW cutting the seas, photo: Scott Portelli/Aurora Expeditions.
Artikkel

Aurora Expeditions: Set ein ny standard for ekspedisjonscruse med X-BOW-design

Aurora Expeditions tok i bruk sitt tredje ekspedisjonscruiseskip med X-BOW – Douglas Mawson – i september 2025. – Mange av gjestene våre har reist med andre ekspedisjonsskip før og merkar straks forskjellen. Anten det er betre søvn, mindre vibrasjonar når dei lyttar til foredrag, eller meir tid i områda ein besøker – designet forbetrar opplevinga, seier Katie Malone, marknadsdirektør i Aurora Expeditions når ho skal forklare X-BOW.