Havila Jupiter beltekran Terex

Demonterte A-ramma til Havila Jupiter

Etter ei litt rolig periode i tungløftsavdelinga, der vedlikehald av ymse art blei utført, kom offshoresupplyskipet 'Havila Jupiter' til kai ved Ulstein Verft for demontering av A-ramma som var om bord. A-ramma vil bli lagra på Ulstein sitt område inntil vidare.

Publisert
25 mars 2021
Del
  • Gode kollegaer i tungløftsavdelinga slår av ein prat.
  • Havila Jupiter blir lagt til kai ved Ulstein Verft for demontering av A-ramma.
  • Beltekrana med A-ramma.
  • A-ramma til Havila Jupiter vert frakta bort av beltekrana.

Vekta til A-ramma var estimert til 185 tonn. Krana, ein Demag CC2800-1, er til vanleg stasjonert ved Ulstein Verft i Ulsteinvik. Denne blir brukt internt eller til eksterne kundar, då oftast på lekteren, men kan køyrast på land der forholda opnar for det. Det kan brukast trau eller vogn til superliftmotvekt. Krana kan også stagast i lekteren.

I dette tilfellet vart arbeidet utført frå land ved Ulstein Verft, og frå land har krana ein løftekapasitet på 600 tonn, mot 400 tonn på lekteren. Eit løft på 185 tonn var difor eit greitt oppdrag for vår avdeling.

Siste nytt

Yno 317 Nexans Electra in dock hall partly painted ULS 03508 DJI 20250919133134 0044 D
Artikkel

Bak kulissane: Slik vert kabelleggingsskipet Nexans Electra bygd

Skipsbyggingsprosjektet Nexans Electra nærmar seg sluttfasen i dokka før det omfattande arbeidet held fram ved kai fram mot prøvetur våren 2026. Korleis organiserer ein arbeidet for hundrevis av arbeidarar, underselskap og leverandørar i mange månader for å få prosjektet ferdig på tid og på budsjett? Bli med på reisa saman med prosjektleiar Runar Toftesund ved Ulstein Verft.

Blue Ctrl personnel testing one of the operation stations
Oppdatering

Ny dagleg leiar i Blue Ctrl

Det Ålesund-baserte selskapet Blue Ctrl gjer strategiske endringar i leiinga for å styrke selskapet sin vidare vekst og posisjon i den maritime teknologinæringa. Den 1. november startar Marielle Furnes Mannseth som dagleg leiar i selskapet. 

Greg Mortimer's X-BOW cutting the seas, photo: Scott Portelli/Aurora Expeditions.
Artikkel

Aurora Expeditions: Set ein ny standard for ekspedisjonscruse med X-BOW-design

Aurora Expeditions tok i bruk sitt tredje ekspedisjonscruiseskip med X-BOW – Douglas Mawson – i september 2025. – Mange av gjestene våre har reist med andre ekspedisjonsskip før og merkar straks forskjellen. Anten det er betre søvn, mindre vibrasjonar når dei lyttar til foredrag, eller meir tid i områda ein besøker – designet forbetrar opplevinga, seier Katie Malone, marknadsdirektør i Aurora Expeditions når ho skal forklare X-BOW.